شرح وظایف سرکار خانم سارا رنجبران کارشناس مهندسی مشاغل:
- انجام امور مربوط به ارتقای طبقه شغلی و رتبه های شغلی پایه، ارشد، خبره و عالی، احتساب سابقه دولتی و یا غیردولتی بر اساس ضوابط مربوطه، اعمال مدرک تحصیلی، انتقال/ انتصاب و تغییر عنوان، اعطای یک مقطع تحصیلی بالاتر کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و تهیه و تنظیم صورتجلسات کمیته اجرایی مهندسی مشاغل
- انجام مکاتبات مربوط به گروه مهندسی مشاغل با واحدهای تابعه و وزارت متبوع در صورت نیاز
- همکاری و شرکت در کمیته فرعی مهندسی مشاغل
- انجام امور مربوط به سامانه نقل و انتقالات در خصوص بررسی شرایط احراز و بلاتصدی بودن پست پیشنهادی
- ارائه گزارش مربوط به شاخص ارزیابی گروه مهندسی مشاغل و نیز احصاء فرآیندهای گروه مهندسی مشاغل
- تهیه اخبار مربوط به گروه مهندسی مشاغل و به روز کردن بانک اخبار گروه و رابط گروه مهندسی مشاغل در خصوص به روز رسانی سایت گروه
- تنظیم ابلاغ های مربوط به اعضای کمیته های فرعی و اجرایی مهندسی مشاغل و به روز کردن بانک مربوط به اعضای کمیته های مذکور
- بررسی شرایط احراز در خصوص ادامه تحصیل و تنظیم نامه های مربوط به این مورد در صورت موافقت و یا مخالفت
- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به مهندسی مشاغل و پاسخگوئی به کارگزینان و مراجعه کنندگان درجهت راهنمایی و حل مشکلات آنان در زمینه های مربوط به مهندسی مشاغل
- تکمیل فرم شغل و شاغل استخدام کارکنان جدید الاستخدام و بررسی شرایط احراز