شرح وظایف سرکار خانم مهسا جهانگیری کارشناس آموزش و توسعه کارکنان و مدیران:

 

 

  • اجرای نیازسنجی آموزشی جهت کلیه کارکنان و مدیران دانشگاه

 

  • برگزاری کلاسهای آموزشی الکترونیکی شامل؛ تعریف کلاس، ثبت نام افراد، بارگزاری محتوای آموزشی، ارسال پیامک، بارگزاری سوالات آزمون، برگزاری آزمون، محاسبه و ثبت نمرات آزمون، انتقال به شناسنامه آموزشی

 

  • بررسی و اصلاح کلاس های آموزشی حضوری اجرا شده در واحدها تابعه و انتقال به شناسنامه آموزشی کارکنان

 

  • همکاری در برگزاری جلسات و کلاسهای آموزشی حضوری

 

  • بررسی و اصلاح شناسنامه آموزشی کارکنان مشمول ارتقاء رتبه شغلی

 

  • بررسی سرانه آموزشی کلیه واحدهای تابعه جهت تخصیص بودجه آموزشی بصورت ششماهه

 

  •  تهیه و تدوین گزارشات درخواستی و مرتبط با آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران

 

  • مشارکت در تهیه و تدوین قوانین و بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با آموزش ضمن خدمت

 

  • تهیه و به روز رسانی بانک اطلاعاتی رابطین آموزشی ستادی و محیطی

 

  •  اجرای دوره های الکترونیکی بدو انتصاب مدیران پایه و میانی و دوره الکترونیکی توجیهی بدو خدمت کارکنان (بسته اختصاصی دانشگاه)

 

  • اقدام و مکاتبه در خصوص دریافت شناسنامه آموزشی پرسنل انتقالی به /از دانشگاه و کانورت اطلاعات

 

  • ارائه دسترسی به  فیلدهای سامانه آموزش ضمن خدمت و نظارت بر دسترسی های کلیه رابطین آموزشی و کارکنان به این سامانه

 

  • ارائه آموزش های لازم در خصوص سامانه آموزش ضمن خدمت و قوانین و مقررات مربوطه به رابطین آموزشی 

 

  • مشارکت در تهیه و تدوین فرایندهای کاری این اداره

 

  • صدور گواهی تدوین و تدریس جهت تدوین کنندگان و مدرسین دوره های آموزشی

 

  • بازدید از عملکرد رابطین آموزشی واحدهای تابعه

 

  • پایش و ارزیابی عملکرد رابطین آموزشی واحدهای تابعه

 

  • پاسخگویی تلفنی به مراجعین و رابطین آموزشی

 

  • تهیه اخبار مرتبط با جلسات و اقدامات انجام شده یا در حال اجرای اداره آموزش و توسعه کارکنان و مدیران

 

  • انجام مکاتبات گوناگون در خصوص کلیه موارد ارجاع داده شده

 

  • ادمین سایت و انجام کلیه امور مرتبط با سایت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری از جمله ثبت کلیه اطلاعات و طراحی و به روزرسانی سایت

 

  • مشارکت در اجرای آزمون حضوری توجیهی بدو خدمت کارکنان

 

  • بررسی عملکرد شرکت آذرخش در پیاده سازی و درخواست های قابل اعمال در سامانه و پیگیری آنها از طریق سامانه پشتیبانی شرکت آذرخش
Template settings